Porovnání výrobků Oblíbené produkty

Rozšířené záruky a pojištění produktů

ELVIA-PRO

S pořízením nového zařízení Vám nabízíme možnost sjednání dodatečného POJIŠTĚNÍ " PRODLOUŽENÍ ZÁRUKY" či  POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ výrobku.
Všeobecné POJISTĚNÍ PRODLOUŽENÉ "ZÁRUKY" a „POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ“ Vám poskytujeme ve spolupráci se společností AWP P&C Česká republika.
Pro vybrané produkty Sony nabízíme možnost sjednat rozšířený servisní plán „Prodloužené záruky Sony“. Oba produkty jdou samozřejmě v některých případech kombinovat.
Tyto pojistné produkty jsou službami třetích stran, společnost ELVIA-PRO, spol. s r.o. je pouze zprostředkovatelem a konečná smlouva je uzavírána mezi Kupujícím a Poskytovatelem služby. V dalším textu Vás informujeme o vlastnostech a rozsahu jednotlivých služeb, plnění a o způsobu zpracování vašich osobních údajů při jejich sjednávání.

Nabízené služby v žádné z variant NEJSOU ROZŠÍŘENÍM ZÁKONNÉ ZÁRUKY, ale garancí bezplatného servisu v rozsahu jako v záruce a po vybrané období.

Před nákupem služby je vždy nezbytné důkladně si přečíst Všeobecné pojistné obchodní podmínky.

Tyto podmínky jsou pro každý produkt dostupné v odkazech tohoto dokumentu.

Informace o nakládání s osobními údaji:

Pojištění "Prodloužená záruka" i Pojištění náhodného poškození a odcizení jsou službami externích partnerů prodávajícího a to společnosti  AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby patřící do skupiny Allianz SE, nebo společnosti  Sony Czech, divize Sony Europe Limited.

V případě, že máte o tyto službu zájem, je možné o jejich sjednání požádat prodávajícího, který ji následně Vaším jménem s pojistitelem uzavře a veškeré dokumenty Vám zašle či předá spolu se zakoupeným produktem. Při nákupu v e-shopu elviapro.cz můžete službu jednoduše vložít do košíku s ostatním zbožím.

Společnost ELVIA-PRO, spol. s r.o. jako prodávající  je pouze zprostředkovatelem pro uzavření pojistné smlouvy (zpracovatelem osobních údajů). Jako zpracovatel má se správcem uzavřenu smlouvu o ochraně a zpracování osobních údajů, případně Vás před jejím uzavřením požádá o souhlas se zpracováním a předáním Vašich osobních údajů. Veškeré údaje jsou ukládány prostřednictvím webových rozhraní jednotlivých poskytovatelů služeb (správců o.ú.). U prodejce (zpracovatele) jsou požadované kopie údajů uloženy po dobu trvání smlouvy a to pouze pro případnou kontrolu správnosti zadaných informací. Po dobu archivace jsou údaje zabezpečeny proti zneužití. Po uplynutí platnosti smlouvy jsou údaje skartovány. Pokud máte ke zpracování údajů na straně prodejce jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na  osobniudaje@elvia.cz.

Identifikace zpracovatele: ELVIA-PRO, spol. s r.o., se sídlem U Elektry 203/8, 198 00, IČO: 45243042, e-mail: osobniudaje@elvia.cz

Allianz Assistance

Pojištění "prodloužené záruky", Pojištění náhodného poškození a odcizení a Pojištění mobilních zařízení.

Informace o pojistiteli

Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra.

 

Pojištění prodloužené záruky (PPZ)

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let

Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích v souvislosti s jejich provozním opotřebením roste. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás případných problémů s pozáručním servisem zbaví.

Klíčové vlastnosti PPZ:

  • Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce (nejedná se o delší zákonnou záruku).
  • Plynule navazuje na zákonnou záruku.
  • Možnost prodloužení jistoty bezplatného servisu výrobku o 12, 24 či 36 měsíců.
  • Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
  • Hodnota plnění se nesnižuje o amortizaci, náklady jsou hrazeny až do výše pořizovací ceny.
  • Pojistka za Vás zaplatí náklady na opravu.
  • V případě neopravitelnosti výrobku pojistka uhradí náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.

Jednoduché hlášení výskytu závady

V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na  www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Opravíme či vyměníme za nový

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

Převod pojištění

Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

Související dokumenty:

Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO)

Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky

Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nemilých okamžiků zmírnit.

Klíčové vlastnosti PNPO:

  • Kryje případy náhodného poškození přístroje a jeho odcizení.
  • Platí ihned po zakoupení přístroje.
  • K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky.
  • Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny přístroje).
  • V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
  • Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.

Jednoduché hlášení škody

V případě, že se v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na  www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Oprava nebo výměna za nový

Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

Vše zařídíme za Vás

Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

Pojištění kryje: pád; vniknutí kapaliny do elektronických částí; mechanické poškození (i dětmi a zvířaty); loupež za použití nebo pohrůžky násilí; krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru.

Nevztahuje se na: úmyslné poškození výrobku; kosmetické vady, které nemají vliv na funkci; odcizení výrobku, který byl volně odložený; odcizení z auta, pokud byl zvenčí vidět; odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR.

Související dokumenty:

 

Pojištění mobilních zařízení (PMZ)

Jistota pro Vaše zařízení i data

Doba „nezničitelných“ tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý druhý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.

Klíčové vlastnosti PMZ:

  • Kryje případy náhodného poškození či odcizení.
  • Platí ihned po zakoupení přístroje.
  • Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času.
  • Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu.

Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na  www.hlaseniskod.cz, nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Nízká spoluúčast a amortizace

Hodnota mobilních zařízení, podobně jako většiny ostatní elektroniky, po nákupu rapidně každý měsíc klesá. V rámci PMZ však od nás - v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení - i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.

Oprava nebo výměna za nový

Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně, a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

Vše zařídíme za Vás

Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

Pojištění kryje: pád; vniknutí kapaliny do elektronických částí; mechanické poškození (i dětmi a zvířaty); loupež za použití nebo pohrůžky násilí; krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru; prasklý displej.

Nevztahuje se na: úmyslné poškození výrobku; kosmetické vady, které nemají vliv na funkci; odcizení výrobku, který byl volně odložený; odcizení z auta, pokud byl zvenčí vidět; odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR.

Související dokumenty:

Sony

Servisní plán "Prodloužená záruka Sony"

Informace o poskytovateli

Servisní plán "prodloužená záruka" na produkty Sony Vám poskytuje společnost Sony Czech, divize společnosti Sony Europe Limited.

Co je Prodloužená záruka Sony, co obsahuje a kdo si ji může zakoupit?

Zakoupením služby si  můžete "prodloužit" výhody bezplatného servisu podobně jako v záruční době výrobku a to o dalších 12, 24 nebo 36 měsíců.
Tato služba tak nemá vliv na zákonná práva spotřebitele a začne platit následující den po ukončení zákonné doby odpovědnosti za vady dle příslušných ustanovení NOZ.
Nejedná se o prodloužení této doby ani smluvní záruku za jakost, ale o následné "pojištění" funkčnosti výrobku.
Výrobce se zavazuje, že ponese náklady na opravu produktu včetně jeho součástí a nákladů na práci po dobu trvání rozšířeného servisního plánu. V případě, že se nepodaří získat náhradní díly na opravu, případně je cena opravy neekonomická, může Sony rozhodnout o výměně výrobku. V případě, že bude výrobek vyměněn, nevyčerpaná část "záruky" bude převedena na vyměněný výrobek.

Služba se nevztahuje na pravidelnou údržbu či opravu v důsledku běžného opotřebení, spotřební materiál, poškození způsobená používáním v rozporu s běžným způsobem, nesprávným použitím, nakažením virem, použitím nesprávného příslušenství, oprav či úprav mimo autorizovanou síť opraven, nedbalosti či nehody a další. Přesný výčet výjimek z plnění prodloužené záruky je obsahem všeobecných obchodních podmínek.

Službu je možné sjednat pouze na vybrané výrobky Sony a může tak učinit pouze soukromá osoba k vlastnímu užití, ne k podnikatelské činnosti.

Pojistné plnění může být poskytnuto pouze na území České republiky.

Prodlouženou záruku je možné sjednat i dodatečně ve lhůte do 360 dnů od pořízení zboží (do té doby musí být uzavřena "záruční" smlouva). Možnost sjednat prodloužení záruky není vázáno na nákup zboží v prodejnách Elvia-pro, zboží může být pořízeno i u jiného prodejce.

Jak si vybrat správný servisní plán?

Záruky jsou poskytovány na vybrané televizory, fotoaparáty, objektivy a audio značky Sony.

V přiložených přehledech prosíme vyhledejte Vaše zařízení a zvolte si délku vašeho servisního plánu.
Následně můžete vybranou "Prodlouženou záruky Sony" kliknutím na dané políčko tabulky otevřít přímo v katalogu zboží a vložit do košíku.

Přehled záruk pro televizory Sony.
Přehled záruk pro fotoaparáty a objektivy Sony.
Přehled záruk pro audio techniku Sony.

Pokud budete mít s výběrem vhodné varianty problém, neváhejte kontaktovat pracovníky e-shopu a to buď telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím chatbotu přímo z katalogu zboží. Ochotně Vám s výběrem správného produktu pomohou.

Pro vaše pohodlí aktuálně připravujeme možnost výběru servisního plánu přímo u konkrétního produktu.

Co dělat, když přístroj nefunguje?

V případě, že se v průběhu platnosti vašeho rozšířeného servisního plánu (tedy po skončení zákonné záruční doby) objeví závada na přístroji, postupujte stejným způsobem jako v zákonné záruční době. K reklamaci (do prodejny prodávajícího, případně autorizovaného servisu Sony) spolu s výrobkem a originálním prodejním dokladem přineste i smlouvu o prodloužené záruce. Zbytek procesu pak bude probíhat jako jakákoliv standardní oprava.

Zpracování osobních údajů

Společnost ELVIA-PRO, spol. s r.o. je pouze zpracovatelem - prostředníkem. Vzhledem k tomu, že smluvní vztah je uzavírán mezi Vámi a společností Sony, požádáme Vás při nákupu této služby o udělení souhlasu se zpracováním údajů za účelem sjednání této smlouvy Vaším jménem, tedy prodejce Vaším jménem a za použití vašich údajů vybranou službu sjedná a spolu se zbožím Vám následně předá či zašle smluvní dokumenty.

Pro účely uzavření a plnění smlouvy na "Prodlouženou Záruku Sony" jsou prostřednictvím webového rozhraní správce zpracovávány (a jsou nezbytné) následující údaje: jméno a příjmení, korespondenční adresa, e-mail, telefon a údaje o produktu. Bez udělení souhlasu a poskytnutí uvedených údajů není možné smlouvu u prodejce uzavřít.

U prodejce (zpracovatele) jsou požadované kopie údajů uloženy po dobu trvání smlouvy a to pouze pro případnou kontrolu správnosti zadaných informací. Po dobu archivace jsou údaje zabezpečeny proti zneužití a po uplynutí platnosti smlouvy jsou skartovány.

Správcem osobních údajů je společnost Sony Europe Limited. V případě dotazů či žádostí týkajících se zpracování Vašich osobních údaje se prosím obraťte na podporu Sony, buď prostřednictvím online webového formuláře: www.sony.cz/support/cs/contacts/pim/email, písemně na adrese: The Privacy Officer, Sony Europe B.V., The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW United Kingdom, případně telefonicky: (+420) 246 019 146. Službu "prodloužené záruky" spravuje společnost Sony Belgium, bijkantoor van Sony Europe Limited. Da Vincilaan 7-D1, B-1935 Zaventem, Belgium.

Vaše spokojenost je samozřejmostí

5/5

Velmi vstřícné a ochotné jednání. Obchod vřele doporučuji.

Anonym Doporučuje obchod
5/5

Je radost tady nakupovat - byl jsem několikrát v Hloubětíně.

Anonym Doporučuje obchod
hp-wide-sony-zaruka hp-wide-sony-zaruka


Užijte si bezstarostné sledování vašich oblíbených filmů, seriálů a sportovních přenosů s až 5letou zárukou Sony


Další informace